Навчально-виховна робота
*Зразок
2.1.1. Науково-педагогічний (педагогічний) персонал
У закладі до викладацької роботи залучено __6______ осіб (вказати кількість)
З них :
- штатних викладачів – ____6___осіб.;
- сумісників – ___-____ осіб.
Серед штатних науково-педагогічних та педагогічних працівників мають:
- науковий ступінь доктора наук ___-____ осіб;
- кандидата наук – ___4___ осіб
- вчене звання професор-__-_______ осіб;
- вчене звання доцент -____3_____ осіб;
- педагогічне звання “Викладач-методист” – __-___ осіб;
- педагогічне звання “Старший викладач” – ___-__осіб;
- вищу кваліфікаційну категорію – ___-___ осіб;
- почесне звання “Відмінник освіти України” – ___-_ осіб;
- почесне звання “Заслужений працівник народної освіти України” – ____ осіб;
- почесне звання “Заслужений працівник НУБіП України – ______осіб;
- почесне звання “Заслужений викладач НУБіП України ” – ____ осіб;
- почесне звання “Відмінник аграрної освіти та науки” – ____ осіб.
Детальний аналіз кількісного і якісного складу науково-педагогічних працівників і педагогічних наведено в таблиці 2.1.1.1- 2.1.1.7.
Серед викладачів вік до - 35 років мають __3___ %, до 50 років – __2__ %, до 60 років – _1____% , старші 60 років – __-__ %.
Серед штатних викладачів мають педагогічний стаж:
- понад 20 років – _3____чол.,
- понад 10 років – __2___чол.,
- понад 3 роки – _____чол.
- до 3 років – ___1___чол. (середній педагогічний стаж викладачів – 10,5 років).
Атестовано у 2009 році: ______ осіб.
Протягом року підвищили кваліфікацію ___-__ викладачів та майстрів виробничого навчання.
Здобувають педагогічну освіту ______ осіб,
На педагогічному факультеті НУБіП України ____ особи.
Навчаються в аспірантурі:
за денною формою – ____1__осіб,
за заочною формою – _____ осіб,
в якості здобувачів – _____1_осіб,
в докторантурі – ______особа.
Захистили кандидатські дисертації ______ осіб.
Закінчили навчання в аспірантурі та працюють над завершенням дисертаційних досліджень _______ викладачі. Готуються до вступу в аспірантуру у 2010 році _______ молодих викладачів.
Скачать Навчально-виховна робота - navchalno-vixovna-robota.doc